niedziela, 27 października 2013

Cosplay Anny Kyoyamy z serii "Shaman king"

Jak wcześniej wspominałam, w niewielkiej miejscowości nad morzem - Ustce, odbyły się dwie sesje zdjęciowe. Dziś czas zaprezentować wam tę drugą. Dwa stroje zostały uszyte i wykonane przeze mnie. Cosplay Anny Kyoyamy z Shaman king zna nie jeden fan japońskich animacji. Jest prosty, łatwy do wykonania i często pojawia się w internecie. Ale co tu robi ta druga postać o długich blond włosach?
Anna Kyoyama z Shaman king flowers to starsza wersja pierwowzoru znanego z polskiej telewizji. Niewiele osób widziało bądź czytało kontynuację mangi o szamanach.Wszyscy są starsi, ale nie o rok czy dwa. To manga o dorosłym życiu szamanów.
Jestem autorką wszystkich edycji graficznych fotografii. Pozowała ze mną cosplayerka - Ayumi Kaima, która wcieliła się w rolę młodej Anny.

***
Obie wersje postaci Anny, na której bazował mój cosplay.




***






***


Na koniec rysunek, który wykonała dla nas utalentowana NamikaCerise (Niemcy). http://namikacerise.deviantart.com/ Serdecznie zapraszam na jej stronę.
***
Na całym świecie istnieją tylko dwa stroje Anny Kyoyamy z Shaman king flowers. Mój oraz mojej koleżanki z Niemiec. 



Namika Cerise(Niemcy)


***


Które zdjęcie podoba wam się najbardziej?

 Reyline Hayashi

7 komentarzy:

  1. Zdjęcia już widziałam i wszystkie mi się podobają^^ Ale najbardziej chyba to, gdzie obie Anny stoją do siebie plecami;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem fanką szamanów ale przyznam szczerze że nigdy nie słyszałam o kontynuacji o.O aż głupio trochę ;__; Można gdzieś przeczytać te mange po polsku?
    A cosplay jest śliczny. Najbardziej podoba mi się 3 zdjęcie

    OdpowiedzUsuń
  3. hej mam pytanie. nie wiem czemu ale nie da się kliknąć na zakładkę kontakt i tak się zastanawiam czy tylko mi to nie działa?

    OdpowiedzUsuń
  4. Już próbuje to naprawić! Przepraszam za komplikacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne zdjęcia! Zwłaszcza drugie i czwarte. Nadal nie mogę się nadziwić, jaki Ty masz talent :D Swoją drogą... Jesteś w stanie doradzić mi w doborze materiałów na Edwarda Elrica? Tak, wiem, zmieniam cosplaye jak rękawiczki, jak to określiła moja przyjaciółka xD

    OdpowiedzUsuń
  6. powiem jedno : śledze mangę i WOOOOOOW

    OdpowiedzUsuń