niedziela, 6 października 2013

Sesja zdjęciowa Yoh i Anny z serii "Shaman king"


W żadnym słowniku świata nie ma odpowiedniego zwrotu by opisać, jak się wtedy czułam. Mimo świadomości wyjazdu w celu pracy na planie zdjęciowym wiedziałam, że to będzie jeden z najwspanialszych punktów tych "wakacji",który warto pamiętać do samego końca. 

***

Na początku lipca wyjechałam do małej turystycznej miejscowości nad morzem - Ustki. Wzięłam ze sobą trzy wykonane przeze mnie stroje z serii anime "Shaman king" i zabrałam się do pracy. Modelką, która wcieliła się w rolę Anny Kyoyamy była Ayumi Kaima. Od dawna miałam w głowie wizję tego projektu. To był doskonały czas na jego realizację.  

W planach były dwie sesje:

1. Yoh Asakura i Anna Kyoyama (Główni bohaterowie)
2. Anna Kyoyama (Shaman king) oraz Anna Kyoyama (Flowers - to starsza wersja tej samej postaci) Ta sesja oraz jej opis ukaże się wkrótce.


Wstałyśmy o szóstej nad ranem. Gdy makijaż i przygotowania zostały ukończone o godzinie dziesiątej byłyśmy już na planie. Całą sesję solidnie pracowałyśmy. Nie mniej jednak były to moje najlepsze zdjęcia tego lata. Fotografowała nas Midori. Zdjęcia zostały przerobione komputerowo przeze mnie. Oto kilka z nich.


















*******
Backstage sesji:




Ostatnia fotografia przedstawia mnie, zafascynowaną przerabianiem zdjęć.

Reyline Hayashi

6 komentarzy:

  1. Już co prawda je widziałam, ale powtórzę raz jeszcze: śliczne zdjęcia:3 Gdybym była bardziej fotogeniczna, to zrobiłabym sobie zdjęcie z takim Yohsiem;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ach, idealnie pasujesz do cosplayu Yoh <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie to wygląda, czekam na dokładną relację :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A Yoh stoi i myśli : gdzie tu jest najbliższy Mc Donald? xD

    OdpowiedzUsuń