niedziela, 22 września 2013

Pocky jagodowe


   Pierwsze "Pocky" w 1966 roku wyprodukowała firma "Ezaki Glico Company "( utrzymująca się na rynku już 47 lat! ). Był to słodycz w polewie czekoladowej. Otrzymał on nazwę "Pocky", ponieważ przy chrupaniu wydawało się charakterystyczny dźwięk. Pięć lat później firma ta wypuściła na rynek słodycze w polewie migdałowej. Kolejnym przysmakiem były paluszki oblane truskawkową masą.  Właściwie, wszystko to wiemy już od dawna. Jakiś czas temu na stronach polskich dało się kupić jedynie pocky w tradycyjnych trzech smakach (choć czasem zdarzało się szczęśliwie kupić np. Pocky bananowe).W obecnych czasach popularność tych słodyczy ciągle wzrasta, dlatego też na rynku światowym ( jak zarówno i w Polsce ) pojawia się ich coraz więcej. 


***

Zapraszam na filmik w moim wykonaniu. Razem z koleżanką testowałyśmy nowy smak japońskich paluszków.


***

Moim numerem 1 pozostają "Pocky zielona herbata". Na zawsze! Jesteście w stanie wyciągnąć mnie z tego założenia? Jakie wy jedliście smaki? Co polecacie? 







Reyline Hayashi

14 komentarzy:

  1. Będziesz no Mokonie 3 w Wawie.? a jak będziesz to kogo cosplayesz?

    OdpowiedzUsuń
  2. To pytanie padło już chyba z 30 razy. Tak, będę. Cosplayuję Hikaru z Magic knight rayearth.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ło Boże, wyobrażałam sobie Ciebie inaczej (głos) XD Pozytywnie jestem zaskoczona - jest taki... miły xD Nie lubię jagód, więc te pocky raczej nie dla mnie... ._. Mam nadzieje, że kiedyś spróbuję te o smaku zielonej herbaty! *_* Może na Japaniconie je dorwę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakby to powiedzieć... Taki niski, basowy, ale nadal dość kobiecy xD I mniej sympatyczny niż masz naprawdę ;_;

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli muszę wybrać... Najbardziej chciałabym przeczytać odpowiedź na pytanie "Co sądzisz o fandomie?"! :D A zaraz po tym jest "Jakiej postaci najbardziej nienawidzisz?" :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, bardzo możliwe xD I też przez ten cosplay Raven... Głos wydawał mi się podobny do jej głosu xD

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre były jagodowe;) Truskawkowe też, a zielona herbata mi tak średnio podeszła... A serowo(sernikowo?)-cytrynowe były... ciekaweXD

    OdpowiedzUsuń
  8. OMG UWIELBIAM HIKARU DAJ POTEM ZDJĘCIA DUŻO ZDJĘĆ DAJDAJDAJ
    /fanboj mode off
    Jeśli o Pocky chodzi, jadłam tylko podróbki i nie zachwyciły mnie na tyle, żeby spróbować kupować oryginały za kilkakrotnie więcej pieniędzy. Nie jestem smakoszem, objadam się tanią czekoladą, wolę zaoszczędzić na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. długo zastanawiałam się czy by nie kupić tego smaku i Twoja recenzja mnie do tego zachęciła! przy okazji masz przyjemny głos :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Polecam bananowe pocky z tej samej serii ^_^ Na prawdę przepyszne :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo przyjemny głos ^^
    Jak na razie jadłam tylko Pocky podstawowe i bananowe :3
    ~ Pyszne

    OdpowiedzUsuń
  12. cena nie zachęca ale naprawde dobre ^^ polecam oklepaną czekolade

    OdpowiedzUsuń
  13. Wprost uwielbiam brzoskwiniowe - to była miłość od pierwszego kęsa haha :)
    Świetny blog tak przy okazji *^*

    OdpowiedzUsuń