sobota, 7 września 2013

Na planie sesji zdjęciowej - Raven

To już ostatni wpis dotyczący wykonanego przeze mnie stroju Raven. Przed konwentem "Omakai 2" udałam się na zdjęcia plenerowe. Miały one miejsce kilka dni przed samym wyjazdem do Torunia. Fotografowała mnie Emilia Bartkowska, specjalizująca się w zdjęciach portretowych (autorka sesji cosplayu Kushiny Uzumaki). Idealnie oddała osobowość postaci, w którą się wcieliłam. Jestem bardzo zadowolona z efektu końcowego. Sesja przekroczyła moje oczekiwania. Dostałam o wiele więcej fotografii, niż zakładałam.

Oto kilka zdjęć zrobionych na planie przy starych garażach autobusowych.







W trakcie trwania sesji pomagały nam dwie osoby. Iga Kraszewska oraz Aleksandra Jackowska, które były odpowiedzialne m.in. za zrobienie zdjęć "backstage", noszenie blendy oraz moich dodatków do stroju.
Dzięki ciężkiej pracy czterech dziewczyn udało się zakończyć zdjęcia z pozytywnym efektem. 

Oto kilka z nich. Więcej pojawi się na mojej stronie deviantart oraz facebooku.

***







***

Serdecznie zapraszam na stronę artystki - Emilii Bartkowskiej, gdzie będziecie mogli przeczytać o relacji z punktu widzenia fotografa. 




Reyline Hayashi

13 komentarzy:

  1. Wow, efekty sesji zachwycają. Całe wykonanie stroju również.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia! w ogóle ten cosplay jest super, a skrzydła... Jestem pod wrażeniem! *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny cosplay. Zdjęcie drugie podoba mi się najbardziej :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny cosplay i świetne zdjęcia! Widać dużo pracy włożonej w całość, gratuluję. Ogółem zaprezentowana galeria idealnie współgra z muzyką na blogu. Czekam na kolejne cosplay'e!

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialny stój, zdjęcia również rewelacyjne. Całość po prostu świetna. Nic dodać, nic ująć. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia! No i Cosplay oczywiście też ;3 Ja kompletnie nie mam pojęcia jak się za Cosplay zabrać.
    Sayo~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trochę wiary w siebie i ćwiczeń oraz sumiennej pracy nad strojem:) Cya ne

      Usuń
  7. Masz niesamowity talent do cosplayów! Genialne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cieszę się, że komuś się podobał nasz cosplay ^^ Ja właśnie do Krakowa mam najbliżej :D Jeśli chodzi o dobór piosenek to własnie chodziło nam o nawiązanie do Disney'a, ale czy się to komuś podobało czy nie, to już kwestia gustu ;) Wiadomo, że taką grupę musi ktoś poprowadzić, bo jak każdy chciałby dorzucić coś od siebie to zrobiłby się chaos, ale takie chamskie rządzenie się (nie dawały nawet dojść do głosu mojej koleżance, która wymyśliła scenariusz do tej scenki, bo ten ich nie miał sensu i same go nie potrafiły skończyć) i wręcz wyklinanie nas, kiedy chciałyśmy coś słusznie zauważyć, nie było zbyt miłe, ani "profesjonalne" (a jedna z nich cały czas się przechwalała swoimi sześcioma latami pracy w teatrze)...
    A Twój cosplay świetny, super w nim wyglądasz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Magicznie wyglądają te zdjęcia. Świetny cosplay, świetnej postaci c:

    OdpowiedzUsuń