sobota, 22 grudnia 2012

Tamao Tamamura cosplay

Cosplay Tamao Tamamury z serii Shaman king wykonany przeze mnie.

 Dane postaci:
(Lat 13,szaman)

Dziweczyna nieszczęśliwie zakochana w Yoh Asakurze. Jest szamanką lecz nie bierze udziału w turnieju. Mieszka w Izumo. Potrafi przepowiadać przyszłość z tablicy, którą nosi ze sobą wszędzie.
Jej najsilniejszy atak to"Strzała prosto w serce".Postanowiłam zrobić jej wersje stroju z mangi ponieważ w anime jest troche nudno. 





  • Zdjęcia osób, które także próbowały zrobić jej strój.




Moje zdjęcia:







Jestem bardzo szczęśliwa, dlatego że mogłam zrobić ten strój. Postać jest dla mnie bardzo ważna. Uwielbiam ją! Najtrudniejszym elementem była zdecydowanie" pagoda" na głowę. Po ciężkich staraniach udało mi się ją zrobić. Jest wykonana ze styropianu i oklejona pianką i na końcu pomalowana lakierem do paznokci. (Postanowiłam pisać takie rzeczy, bo często w komentarzach spotykam się z pytaniami dotyczącymi robienia dodatków.)


Na dziś tyle z mojej strony. Życzę wam udanych, wesołych i spokojnych świąt!^^ Dużo mang i pocky pod choinką! 


Reyline Hayashi

16 komentarzy:

  1. Chyba najlepszy ze wszystkich twoich cospleyów ^^ też bym chciałabym robic cosplay'e ale...nie umiem XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czemu się nie podoba o; Wyszło bardzo fajnie! :)
    I chętnie przeczytam ten wywiad!

    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uff...dobrze, że wróciłaś.
    Co do zdjęć...są super! Podziwiam cię, że wyszłaś na dwór w takie zimno i to jeszcze w takim stroju. Ja bym zamarzła ;P Najbardziej podoba mi się 4 zdjęcie. A jeśli chodzi o wywiad to tak, tak dawaj go tu! ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Jejku świetny cosplay :D Wyglądasz tak kawaii *-*
    Koniecznie nam pokaż ten wywiad ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Pewnie że chcemy, skanuj tu wywiad <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialnie wyszedł Ci ten kosplej! O.o ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie ci wyszło <333 Najbardziej podoba mi się ta opaska "podoba" ^^" Wstaw wywiad :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam. Jako, że powróciłam do życia- dane mi jest zacząć komentować i obserwować blogi, które obserwują moje *pod warunkiem oczywiście, że zachowują poziom, ale z tym u ciebie problemu nie ma*. Co do cosplay'u- jest naprawdę uroczy. Wyglądasz niebiańsko i tak kawaii :3. Z miłą chęcią przeczytam zeskanowany przez ciebie wywiad. Co prawda już po świętach, ale arigato za życzenia. Osobiście życzę ci Dobrego Nowego Roku i oczywiście mangowych skarbów. I tak zastanawiam się- dlaczego nie spodobała się twoja praca innym cosplayer'om. Ale nie mi dane w to wnikać. Jeszcze tylko taki mały dodatek z mojej strony- Shaman King'a nie oglądałam, ale moja koleżanka widząc cie w tym stroju zzielenieje z zazdrości *a ja ze swoim podłym charakterem nie odmówię sobie takiej przyjemności :3*. Oczywiście żarty-żartami, ale cosplay- moim zdaniem jest naprawdę na poziomie. Pozdrawiam i zapraszam także do mnie, staram się odnowić stare blogowe znajomości, więc zaczynam od ciebie *a to chyba coś znaczy* :3.

    OdpowiedzUsuń
  10. O rany, jestem pod wrażeniem! Dosyć oryginalny pomysł, gratuluję :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny kozplej ;] Mimo, że Tamara nie jest moją ulubioną postacią, strasznie podoba mi się twój pomysł na ten cały kostium. Wyszło bardzo wiarygodnie... nie wiem, czy to dobre słowo, ale nic mi nie przychodzi do głowy innego xDD Po prostu oddaje bohaterkę w całości.
    Super, że napisałaś z czego robiłaś dodatki, tylko już się nie będę pytać ile butelek lakieru do paznokci zużyłaś, aby pomalować 'to coś na głowę' >D Swoją drogą, możesz mi kiedyś powiedzieć ^.^
    Fajne oczy ;***

    OdpowiedzUsuń
  12. OH my god, mam do ciebie pytanie - czy ty sama szyjesz swoje stroje? Bo wiem, że na wigi to kasy musisz wydać, ale ubrania to po prostu boskie! Kobieto masz naprawdę dużo talentu, co do szycia! Super, a i soczewki też niezłe :D Takie fajne różowe, aż chciałoby się je mieć :P
    Naprawde jestem pod wrażeniem, zresztą pewnie jak większość ;)
    Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. o matko jak ja lubiłam shaman king super cosplay

    OdpowiedzUsuń
  14. jak ja lubiłam shaman king....super cosplay

    OdpowiedzUsuń